17 questions

1. När fick du din första kyss?
- 15, med min nuvarande pojkvän. :)

2. Vilken kändis är du kär i?
- Oh, hjälp. Well, Nick Jonas har mitt hjärta, så jag måste väl säga honom!

3. Vilken mode trend bland killar förvirrar dig?
- Hmm...killar är väl ganska neutrala, men linnen tycker jag hör hemma på tjejer. ;)

4. Vilken är din favorit chick flick?
- A Cinderella Story. :) Har älskat den sedan jag var 12.

5. Vem skulle spela dig i en film version av ditt liv?
- Hm. Probably Taylor Swift om hon skulle vara villig att färga sitt hår rött.

6. Vilket är ditt drömjobb?
- Låtskrivare i Nashville, TN.

7. Om du fick byta plats med någon för en dag, vem skulle det vara?
- Taylor Swift. Utan tvekan.

8. Vem är du närmast med i din familj?
- Min syster. Hon är min bästa vän. :)

9. Vilken snabbmat kan du inte leva utan?
- Jag gillar verkligen kina mat, men jag skulle nog kunna leva utan det. Kanske McDonalds?

10. Vilken är din värsta ovana?
- Jag biter ganska konstant på naglarna. Och så har jag en ovana att alltid behöva röra fötterna.

11. Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
- I'm Not That Girl - Wicked :) It's amazing...

12. Vad var det senaste du köpte?
- McFly's "Greatest Hits" skiva, anteckningsblock & Läkerol.

13. Vad drömde du om igår?
- Det här låter aptråkigt, men jag minns inte. x) Förmodligen något om flodhästar på Köpstaden, eller något annat flummigt...

14. Hur mycket pengar har du i din plånbok just nu?
- Runt 20 kronor, skulle jag gissa på.

15. Bästa boken du har läst?
- Allt av Nicholas Sparks.

16. Nämn 3 saker du inte kan leva utan:
Nu säger jag saker, och inte människor.
1). Min iPod
2). Mitt täcke
3). Min gitarr

17. När jag blir 17, hoppas jag:
- Att jag kämpar mig igenom gymnasiet med bra betyg, att jag har kvar mina vänner & fortfarande skriver låtar.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Angående fråga 10 så kan jag konstatera att din ovana (eller ticks som jag kallar det :D)att konstant behöva röra på fötterna är är helt total sann ;)

2010-05-16 @ 16:21:56
Postat av: Madde

Haha, jag tror det var du som fick mig att inse att jag gjorde det från första början. ;)

2010-05-16 @ 20:24:49
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: Lottie

Jo, haha. Det tror jag också! Kan nog vara ett av de tillfällen då jag nästan fick spelet som du insåg de ;)

2010-05-16 @ 20:54:46
Postat av: Madde

Haha, du får ALLTID spelet när jag gör det! ;)

2010-05-16 @ 22:29:51
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: syrran

tihi! du har arvt fotrorandet av mig :D jag gor det ocksa!! :D

du ar min basta van ocksa gumman! saknar dig massor!

2010-05-22 @ 18:33:42
Postat av: Madde

Haha, det visste jag inte! :D Well, we ARE sisters, after all...;)

Aww, älskar dig jättemycket! Saknar dig också!

2010-05-22 @ 23:22:03
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0