Another day, another way(meningslöst rim i brist på rubrik)

Hello, the world.
Idag var det ÖMSA. Igen. No suprise there. 7:orna & 8:orna är envisa och vägrar släppa ifrån sig the darn computers, så det är svårt att få något jobb gjort ALLS. Jag menar, typ allas arbeten är ju på just datorn också. Oh well.
Vi fick the precious computers efter lunch & då gjorde jag klart mitt engelska arbete(ska redovisa imorgon) och lämnade in min roll. Har bara svenska arbetet kvar och det kan jag få gjort imorgon om inte nån av killarna tänker köra en 40 minuters lång presentation...;)
Efter skolan åkte jag och Simon upp till Kapellet och spelade för barnkören, dom små liven. :) Jag önskar jag var tio också. När det var klart så gick vi bort till Konsum och köpte mat, gick tillbaka och värmde den & sedan åt den. Höjpunkten var dock när vi gjorde armbanden på Tonår. :) Jättekul att göra - kanske inte lika kul att ha på sig, men oh well!
Nu sitter jag vid datorn igen och funderar varför jag är här. Om jag kommer på anledning, then I'll tell ya. BY THE WAY...jag läser ju "The Last Song", som en del av er kanske vet. Well, jag satt och läste den på bussen idag och jag kan säga: den tog en oväntat vändning! Jag gick nästan tårar i ögonen...ser verkligen fram emot att se filmen nästa helg!!

JAG & SIMON IDAG I SKOLAN.
HAN VAR EXTREMT TRÖTT, SÅ HAN LÅNADE MITT KNÄ SOM SÄNG. :)




PÅ RASTEN TEJPADES KEVIN'S FÖTTER IHOP AV REN IMPULS AV KILLARNA.
RESULTATET? WELL, HAN HADE JU VISSA SVÅRIGHETER MED ATT GÅ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0