Avslutningströjan :)

Idag fick vi äntligen våra avslutningströjor! Var lite tveksam, men dom blev ganska bra faktiskt. Gillar the hoodie mest, den är mysigast. :) Ska nog ha min t-shirt imorgon med avklippda jeans, men vi får se hur vädret blir. Får ta & kolla SMHI senare. x)

Slänger upp några bilder;



DET STÅR; "ALDRIG FÖRR HAR SÅ MÅNGA GJORT SÅ LITE PÅ SÅ LÅNG TID."
NI VET, EN OMVÄND VERSION AV WINSTON CHURCHILLS CITAT;
"ALDRIG FÖRR HAR SÅ MÅNGA HAFT SÅ FÅ ATT TACKA FÖR SÅ MYCKET." ;)



DET ÄR EN GRAVSTEN & LÄNGST UPP STÅR DET;
"REST IN PEACE" OCH UNDER ÄR ALLA VÅRA NAMN.



MJUKISBYXORNA :)



BAKSIDAN AV MJUKISBYXORNA. NÄSTAN ALLA VALDE ATT SKRIVA SITT NAMN,
MEN JAG KÄNDE ATT JAG HELLRE VILLE SKRIVA NÅGOT SOM BESKRIVER MIG.
SÅ PÅ MINA MJUKISBYXOR STÅR DET; "LIVE IN LOVE". :) TYCKER DET REPRESENTERAR
MIN LIVSSYN. ;)

There ya go! Enjoy...

Lyssnar just nu på;
Message From Your Heart - Kina Grannis

This is a message from your heart
Your most devoted body part
Taking blood and making art
This is a message from your heart
Pounding away into the dark
You could thank me for a start
This is a message from your heart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0