Bilder från Elias filmkväll

Good morning, darlings! :)
Tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder från Elias filmkväll igår. Han fyllde 16, så det var en kväll full av Johan Glans, skräckfilm, tårta, presenter & pingis.
ENJOY.

THE BIRTHDAY BOY



KILLARNA VILLE VARA UNIKA OCH GE HONOM OLIKA SAKER...ALLTSÅ, GODIS.



OTTILIA




TV-SPEL



ELIAS TOG DEN HÄR BILDEN PÅ MIG...EFTER KALLADE HAN SIG SJÄLV PROFESSIONELL FOTOGRAF.



LOTTIE




WEIRDO #1



WEIRDO #2



WEIRDO #3



WEIRDO #4



WEIRDO #5



WEIRDO #6



FILM TAJM!



JAG, OTTILIA & SEBBE



DOM ANDRA TYCKTE MIN TALLRIK SÅG GRISIG UT...STRUNTPRAT.



NU TROR NI ATT JAG KOMMER SÄGA NÅGOT OM ATT DEN HÄR FILMEN ÄR SUPERDUPERBRA.
OCH ATT NI BARA MÅÅÅÅÅÅSTE SE DEN.
DET TÄNKER JAG INTE GÖRA.
FÖR DEN VAR HEMSK.



"I'M BOND. JAMES BOND."



ÖLANDSBRON. CREDIT TILL SEBBE SOM TOG BILDEN.

Så mina kära vänner, det var nog allt. Men det var en riktigt rolig kväll! :) Uppdaterar nog senare idag, until then...
...don't do anything too stupid.


Kommentarer
Postat av: Ottilia.

Vi är wierdon allihopa! x) <3

2010-05-02 @ 17:37:40
URL: http://www.ottawia.blogspot.com
Postat av: Madde

Haha, måste älska den masken! :D

2010-05-02 @ 18:22:56
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: Lottie

Haha, masken är bara för bra asså :P

2010-05-02 @ 21:11:20
Postat av: Lottie

Men jag förstår inte det där med "I'm Bond, James Bond". x)

2010-05-02 @ 21:13:11
Postat av: Madde

Lottie: Asså det ser ju ut som du håller i en pistol...men vi måste ju hålla den barntillåtet, så det var bra att du hade en pingpong boll. ;)

2010-05-03 @ 20:25:20
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0