'Cause everytime you smile - I smile & everytime you shine - I shine for you!

Hi people.
Jag uppdaterade inte igår för att jag var hos världens bästa pojkvän. :) När jag skulle hem så hamnade jag till slut på 23:40 bussen & när jag kom hem var jag helt slut. Jag tyckte liksom inte det var värt att ge en kort uppdatering då, så det kommer nu.
Skoldagen var helt ok, hade min engelska redovisning och nu i efterhand kan jag tycka att det inte var the end of the world. Det var nog inte min bästa, men det var inte min värsta. Nu när jag tänker så har jag aldrig haft ett riktigt hemsk redovisning...
Hursomhelt, när jag var i skolan så kändes det hemskt, men det gick över. Vi hade engelska redovisningar tills klockan 1 & sedan fick börja smått med andra grejer, ett engelska quiz & ÖMSA utvärdering. Det var en fråga där vi skulle skriva vad våra mål skulle vara nästa år & det kändes tråkigt. Vi kommer inte vara här nästa år. Hur kommer det sig när man har hittat sin plats där, så måste man sluta?
Efter skolan följde jag med Simon hem. :) Det var roligt som vanligt. Vi lyssnade på musik, gick till Ö.B, körde moppe(eller rättare sagt, Simon körde & jag satt bakom, haha!), såg på Jim's Värld med hans bror, åt tacos & mös. :) Perfekt fredagskväll! När klockan började närma sig 23:00 så var båda så trötta, så vi somnade faktiskt i en kvart ungefär, tills jag vaknade av mitt alarm som sa att jag borde skynda mig till bussen. Men det var jättehärligt. :)

Idag ska jag upp till Lottie för att träna in låtar som hon, jag & Vendela ska köra imorgon på Kulturcaféet i Norra Möckleby. Om du har tid - kom dit! It'll be fun. :)

Vi hörs senare, have a great saturday!

Bilder från i fredags:

SIMON I SKOLAN IDAG . HAN VERKAR GILLA SVART & RÖTT :)

DEN HÄR BILDEN VAR INTE PLANERAD, OTTILIA VAR FAKTISKT SÅ HÄR FUNDERSAM.

MEN VEM ÄR INTE DET?

JAG & SIMON, TAKE ONE

JAG & SIMON, TAKE TWO

DET ÄR OMÖJLIGT ATT FÅ BILDER AV LOTTIE NUFÖRTIDEN. X)

SEBBE VAR GLAD :)

SEBBE & OTTILIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0