Flashback

Så jag kikade på min gamla blogg och hittade en beskrivning av mig själv;

"Jag är en 14 årig tjej som för nuvarande går i åttan. Bor idag i Sverige, imorgon i New York. Mina två kärlekar är det amerikanska bandet The Jonas Brothers och te. Jag har hållt på med musik & teater sedan jag var liten, spelar nu gitarr och sjunger. Även lite teater. Jag har en knäpp humor, men åtminstone en person förstår den. Om du vill veta nåt mer så är det bara att fråga."

Om man bortser från små detaljer, så tycker jag att det stämmer ganska bra. :) Jag gillar fortfarande JB och te, jag sjunger och spelar gitarr, jag tycker teater är kul & jag har en konstig humor, haha!
Vad som inte stämmer är att jag inte är 14 längre. ;) Det skulle vara fantastisk att få besöka New York, men jag skulle inte vilja bo där. Och idag tror jag att mer än en person förstår min humor. Hoppas jag! :)

'

JAG I ÅTTAN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0