Fynd från stan

Hello everyone.
Jag var inne i stan en sväng efter skolan & jag tänkte att jag skulle ladda upp bilder på vad jag köpte. :)
Det var superfint väder och det var jättemycket människor som var ute. Och 99% av dom människorna was wearing sunglasses. I was one of them...:D



LINNE FRÅN NEW YORKER
SVARTA SHORTS FRÅN NEW YORKER



SHORTSEN ÄR FORTFARANDE FRÅN NEW YORKER ;)
T-SHIRT FRÅN NEW YORKER
(DET STÅR: "SUNNY DAY / WHAT A FEELING!! / TODAY IS MY DAY!")



SEVENTEEN
FRAMKALLADE FOTON
RAM


Kommentarer
Postat av: Starchild Bondesson

nice :) <3

2010-05-21 @ 22:00:08
Postat av: Madde

Of course! :) <3

2010-05-22 @ 10:04:15
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0