...*gäsp*

NU ÄR JAG KLAR MED SVENSKA ARBETET.
Det var banne mig på tiden. Som sagt är jag ledsen för den dåliga uppdateringen, det blir nog fler i helgen dock. Imorgon ska jag och Simon vara ledare för ett barn-läger i Torslunda. Ska bli jättekul! Vi ska tälta och vi får väl se hur det går med det. Jag är väl en småstadstjej - men det här med att campa ute i skogen har jag aldrig varit mycket för...
Kameran följer med iallafall. :) Och på söndag är jag leeeeeeeeeeeedig. Like the sound of that.

Ska snart lägga mig iallafall. Efter jag har lagt upp bilder, pluggat mer, tvättat & packat. Sleep tight!

Så här såg jag ut idag;

 

Lyssnar just nu på:
Outside Looking In -
Jordan Pruitt

You don't know how it feels
To be outside the crowd
You don't know what it's like
To be left out
And you don't know how it feels
To be your own best friend
On the outside looking in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0