GB glass test :)

Jag är...

...en HUNKY CHUNKY LOVER!
En överladdad livsnjutare som älskar Magnum!

Din blick förför. Dina viskande små kärleksord smälter som nyspunnet socker på heta läppar. Hela din person ångar av åtrå, men ibland blir det lite för mycket att det goda. Så här på våren är du nästan omöjlig att umgås med eftersom du hela tiden ska prata med sexig röst och gnida dig mot olika föremål. Du går helt enkelt till överdrift. Din ihärdiga stil kan faktiskt få folk att undra vad du håller på med. Det finns ju inte dem som känner sig helt bekväma med att få en tunga i örat första kvällen, även om du har svårt att acceptera det. Romantik är även ett viktigt inslag i ditt liv, men det betyder inte doftljus, rökelser och focerat ljus är rätt väg att gå. Ta det lite lugnt. Hitta gemensamma intressen. Föreslå att ni ska göra något kul tillsammans. Lyft blicken och se framåt. Är det här en person jag kan tänka mig att hänga med om ett år? Om en vecka? Imorgon? När du väl har hittat rätt är du fast för alltid.

HAHA! Wow. Till alla mina vänner: är det så här ni ser mig?! :D



NÅGOT JAG HAR UNDRAT ÖVER I HELA MITT LIV;
VARFÖR STÅR DET GLACE PÅ GLASS GUBBEN?
FÖRSÖKER GB VARA FYNDIGA?
NÅGON SOM HAR SVAR?

Gör testet på www.loveprofile.se

Kommentarer
Postat av: Lottie

"Det finns ju inte dem som känner sig helt bekväma med att få en tunga i örat första kvällen, även om du har svårt att acceptera det."



Hahahaha, usch Madde. Trodde jag inte om dig! ;)

2010-05-12 @ 16:11:31
Postat av: Madde

Haha, I didn't do it!! :D

2010-05-12 @ 16:50:12
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: Ottilia

"Så här på våren är du nästan omöjlig att umgås med eftersom du hela tiden ska prata med sexig röst och gnida dig mot olika föremål. Du går helt enkelt till överdrift"



Det här vet jag inte riktigt om det stämmer.... x)

2010-05-12 @ 20:11:21
URL: http://www.ottawia.blogspot.com
Postat av: Madde

Såklart det stämmer, Ottilia. ;)

Jag älskar att slicka folk i öronen och gnida mig mot saker. Eller kanske inte! x)

2010-05-13 @ 11:07:35
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0