Hav av läxor, gråtande killar & sömnproblem.

Heej bloggen.
Har inte uppdaterat idag för jag var över hos Simon. :) Det var underbart som vanligt. Vi mös, slappade & sov. No, just kidding! x) Vi åt också.
Kom typ precis hem & bussresan var rätt obekväm. Det satt en kille några säten bakom mig som grät. Poor guy! Jag blev väldigt förvånad, först och främst: En kille grät. Sedan blev jag förvånad att en kille grät offentligt. Hoppas han mår bättre...

Skoldagen var helt ok, men jag som trodde att vi inte skulle få fler läxor var dum. Såklart fick vi typ 3-4 nya läxor PLUS dom gamla läxorna/arbeten som fortfarande måste in. I'm drowning...

Just det! Jag fick knappt nån sömn igår, jag tror jag sov totalt 4-5 timmar. Jag var helt slut imorse, så jag har en ny regel. Ingen dator efter 22:00 på vardagar. Därför kommer det nog bli mindre inlägg på vardagarna, men eftersom det är för min hälsa, så vet jag att ni förstår. ;)

Aja, nu ska jag gå och plugga för så kul är jag. Buh-bye!





BILD AV MALIN MED MIN KAMERA PÅ EN NÄCKROS VID STRANDEN VID VÅR SOMMARSTUGA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0