Heldag med Simon :)

Helloooooooo.
Jag & Simon har varit hela dagen, så därför har det inte blivit många uppdateringar. Sorry 'bout that. ;)
Han kom runt 1 & vi åkte in till Hansa City vid 2. Gick till Media Markt och köpte skivor, Kiss till Simon & McFly till mig. :D Sedan gick vi vidare till City Gross och köpte varsitt anteckningsblock...vem bilden på blocken föreställde kan jag skona Simon från att avslöja...:) Jag fick även ett packet av ljus av honom, tack! :) <3 När vi var klara med vår shoppning, så gick vi bort till Burger King och åt där. Helt ok, men inget slår McDonalds chicken nuggets med Cheddar Cheese sås. :D Efter maten åkte vi hem till mig igen & mös med tända ljus. :)

Här kommer bilderna, enjoy oh so much! :)



EN GLAD SIMON NERE I HAMNEN



JAG HAR EN MYCKET MOGEN & VUXEN POJKVÄN :)



MADDE & SIMON



DET VAR EXTREMT DIMMIGT IDAG...STRANGE.



FUNNY FACES :)



IF YOU WANNA FIGHT, I'LL STAND RIGHT BESIDE YOU
THE DAY THAT YOU FALL, I'LL BE RIGHT BEHIND YOU
TO PICK UP THE PIECES
IF YOU DON'T BELIEVE ME, THEN JUST LOOK INTO MY EYES
'CAUSE THE HEART NEVER LIES



MYYYYSSSSS :D GILLAR DEN HÄR BILDEN!



NU ÄR DET JU DET HÄR IGEN OM ATT SIMON ÄR SÅ MOGEN...OCH SERIÖS. :D



VAD SKULLE VI GÖRA UTAN DET?



JAG & SIMON HAR BÖRJAT LEVA HÄLSOSAMT :)



MIN POJKVÄN - IRON MAN



MYS MED LJUS :)






VI AVSLUTAR MED EN BILD TAGEN AV MIN WEBCAM.
TYCKER DEN BESKRIVER OSS RÄTT BRA :D



Kommentarer
Postat av: Starchild Bondesson

I am Iron-man! :) <3

2010-05-15 @ 00:11:51
Postat av: Madde

You are Iron-man! :) <3

2010-05-15 @ 00:57:34
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0