I want you, but I'm not giving in this time!

Good morning, darlings!
Sitter i min säng och äter lunch, kyckling-röra samtidigt som jag bombkommenterar Ottilias blogg. :) Jag misslyckas dock lite, eftersom jag redan har kommenterat det mesta. ;) Länk: http://www.ottawia.blogspot.com/

Jag fick en plötslig lust att gå in och kolla på gitarrer...jag brukar göra det rätt ofta, men nu har jag inte gjort det på ett tag. Min födelsedag är i juli och jag skulle verkligen vilja titta på en ny gitarr. Funderar seriöst på en 12-strängad - ljudet är FANTASTISKT. Har kollat på Ibanez hemsida(märket av gitarren jag har nu), men hittar inget that is catching my eye.

Taylor Guitars har superduperfina gitarrer, men jag vet inte om det finns något där. Dessutom är det ett amerikansk märke, så det är inte säkert att dom har en leverantör här i Sverige.

EN AV TAYLOR GUITARS TOLVSTRÄNGADE GITARRER

 

We'll see hur allting blir. Nu ska jag fortsätta kolla runt lite på internet, men vi hörs senare! // Madde.

Lyssnar just nu på:
Goodbye To You - Michelle Branch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0