Jag är lycklig!

"There is only one happiness in life, to love and be loved."
- George Sand



Hur ska jag förklara det? Mitt hjärta är lätt & jag har inga bekymmer! Ingenting vilar på mina axlar och jag har allt under kontroll. Jag har mycket att se fram emot samt mycket att vara tacksam för. Om jag tittar tillbaka för tre år sen, så tror jag aldrig att jag skulle kunna föreställa mig allt det här. Alla mina vänner, min familj, min pojkvän. MIG SJÄLV. Jag har förändrats så mycket och jag är så otroligt tacksam att jag har fått alla möjligheter som jag har fått. Det är tack vare allt det som har gjort mig till mig. Flummiga jag, liksom. :)
Jag älskar känslan av lycka. Om jag fick bestämma, så skulle jag vilja spara känslan på burk. Och så kan man ta fram det när man känner sig ledsen. Fast då skulle alla förstås missbruka det. Eller: missbruka och missbruka...man ska väl alltid försöka leva så man är lycklig, men samtidigt behöver vi dom dåliga perioderna för att kunna uppskatta dom bra perioderna.

För två år sedan sjöng jag med i Taylor Swifts textrad: I'm just a girl, trying to find a place in this world. Idag...idag har jag hittat min plats.

And it's right here.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0