Kändis-Madde :)

Good evening, ladies & gentlemen.
Jag tänkte blogga direkt när jag kom hem, men sen råkade jag somna. Ooopss. Not my fault. John Blund tyckte inte jag hade förtjänat en god natts sömn utan lät mig försova mig. Jag vaknade av att Simon ringde mig 07:05. Min buss går vid 07:30. Men jag klarade det. På något knäppt sätt. Eh...ja.

Anyways, när jag väl kom till skolan märkte jag något roligt. I was everywhere. Dom hade satt upp postrar på 50-tals bilderna jag, Lottie, Ottilia & Frida tog. :) Dessutom är det postrar om ett Kulturcafé där jag, Lottie & Vendela ska spela nu på söndag.

Dagen var rätt soft, för vi har ÖMSA. ÖMSA funkar så att alla vanliga lektioner är inställda & istället får man jobba självständigt med det man behöver öva på. Vilket är mycket just nu! Ska försöka få mer gjort imorgon.

Oh well, här kommer iallafall dagens bilder. Enjoy!

KULTUR-CAFÉETS POSTER



CLOSE UP: "MADDE, VENDELA & LOTTIE SPELAR AKUSTISK MUSIK"



50-TALS POSTERN



FRÅN VÄNSTER: OTTILIA, LOTTIE, MADDE & FRIDA


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Oh my gosh, we're famous! :D

2010-05-03 @ 22:06:18
URL: http://www.ottawia.blogspot.com
Postat av: Madde

Oh my gosh! :D

2010-05-03 @ 23:37:47
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0