Kramar!

Jag skulle vilja ge kramar till...

 

  • Klt.se - utan er skulle mitt sociala liv falla samman.
  • Min säng - för att du alltid ser till att jag somnar skönt. Och för att du skyddar min kudde för alla världens onda saker när jag är i skolan. Tack!
  • Taylor Swift - för att du har en glitter gitarr. Och för att du är cool.
  • Lottie - utan dig skulle jag aldrig kunnat säga "my bff cracks me up". Och då hade mina presentationer på myspace blivit mycket mindre. Tack till dig! :)
  • Smulan - du håller mitt liv intressant & spännande. Trots alla rykten om ditt...eh, rykte.
  • Lasagne - du är en perfekt blandning av ost, köttfärs & pasta. Tack för att du finns.
  • Simon - för att du avslutar mina meningar när jag är för trött för att prata. Tack. Min hjärna hälsar tack för chansen att vila.
  • Meg Cabot - forävar in maj hartt. Du får mig att skratta. Kram!

Och till alla er andra som finns i mitt liv och gör mig till mig!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0