Messy closet

Helloooooooo.
Sitter och suckar i min säng i ren besvikelse. Jag försöker nämligen organisera min garderob men jag kan ju inte säga att det går med success. Först tänkte jag organisera det så att i ena garderoben har jag vardagskläder och i andra fin-kläder, men det funkar inte för jag har inte tillräckligt mycket finkläder för att fylla en hel garderob. Och dessutom har jag för mycket vardagskläder för att få plats i en garderob. x) Ni förstår att detta är en perfekt blandning!

Jag vill shoppa. Eller vad är det jag säger, då blir det ju ännu mer kläder att sortera! :S Men ändå...tanken på nya kläder är alltid en härlig tanke. :) Fast jag har inte tid att åka in till stan. Tack vare Mr Schoolwork. Thanks a lot.

Vi hörs senare. Om jag inte begravs i högar av kläder...

Kommentarer
Postat av: Lottie

Haha, jag håller helt med dig. Rensade ur garderoben idag också, och det är inte så himla enkelt och kul. Man tror att det ska ta någon halvtimma eller liknande, men jag ägnade nog 2 timmar åt att kasta runt kläder huller om buller i högar. ;)

2010-05-16 @ 16:17:13
Postat av: Madde

PRECIS! Och det jobbigaste är att skiljas från alla slitna t-shirtar och jeans som man bara inte kan FÖRMÅ sig att slänga...

2010-05-16 @ 20:26:28
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0