Modeuppdatering på väg till Konsum

Go'kväll!
Tänkte att jag skulle ladda upp en modeuppdateringen a la "typisk bloggstil". :) So, here we go!

T-SHIRT FRÅN NEW YORKER, JEANS FROM H&M. MYCKET MÄRKESKLÄDER, SOM NI SER...

MIN TYPISKA "LEDIGA-DAG-OCH-JAG-STRUNTAR-I-ATT-SE-BRA-UT"- TRÖJA :)

MINA KÄRA CONVERSE SOM HAR HÄNGT MED SEN JAG VAR 13

OCH TILL SIST...EN KLASSISKT HÅRUPPSÄTTNING SOM PÅMINNER MYCKET OM AUDREY HEPBURNS ELEGANTA STIL.

 

Nu ska jag springa iväg till Konsum och fixa något gott åt mig och pappa. Ha en härlig lördags kväll!


Kommentarer
Postat av: Lottie

Ohh, so modern of you!;) Lägga upp en liten "daily" klädseluppdatering :D

2010-05-16 @ 16:19:09
Postat av: Madde

Äsch, you know. Jag tyckte jag var skyldig mina läsare en titt in i min fantastiska gardedrob full av designer kläder. ;)

2010-05-16 @ 20:24:02
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0