Rapport från ett regnigt Öland

Heeeeeeej.
Kom hem från skolan för ungefär en timma sedan. Det var en riktigt seg dag idag. Det började med nationella i spanska - uppsatsen. Har ingen aning om hur det gick och för att vara ärlig så är mitt spanska betyg inte "on top of the list" just nu. Jag tänker ändå byta till franska när jag börjar Stagg.

Hursomhelst, idag var den även ÖMSA så jag sprang runt lite överallt. Gjorde en plast labben på en halvtimma uppe på NOn, skrev en ny låt med Vendela på musiken, pluggade lite NO och lite matte.

Idag ska jag slappa och vila upp det, känner att jag behöver det. Ska nog sätta mig med matten dock och plugga lite på det. Ska snart ner en sväng till Köpstaden och kolla in en ny butik som har öppnat. Dennis berättade om den för mig, det är en liten tillfällig affär som säljer bandtröjor och jag vill kolla om dom har några JB-tröjor.

Vi hörs senare!
Kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0