Simon har en konkurrent

Så igår satt jag framför TVn och kollade på The Hills, när 118800-reklamen visades och det var exempel på vad man kunde messa dom och fråga om. Då fick jag en lysande idé.

Madde: Vem är jag kär i?

-----några minuters väntan-----

118800: Hej! Du är kär i Pontus. Den där hårdföre ynglingen som trots sitt kriminella förflutna har ett hjärta av guld. Det är något som du verkligen tycker är hett. Därför är det inte så konstigt att du är kär i honom. Att han också är fantastiskt stilig och snygg gör att du bara blir ännu mer förälskad. Mvh/118800

Okeej. Så jag gillar en stilig bad-boy med en kriminell bakgrund. Tack för uppdateringen.

NÅGOT ATT HA?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0