Skämtfoto :)

Go'kväll.
Idag var den segaste & kortaste dagen någonsin. Jag försov mig och missade första lektionen, så på förmiddagen hade jag bara Hemkunskapen och där lagade vi 3-rätters så vi struntade i att gå till matsalen. Stryck alltså lunchen. Vi hade inte heller matte p.g.a skämtfotot(se bilder) så den sista lektionen vi hade var NO.
Alltså, idag hade jag 2 lektioner. Som Dennis skulle säga: Sucess!

När jag kom hem slappade jag i nån timme och sedan gick jag iväg till kyrkan för konfa-trätt. Härligt att träffa alla konfirmander! Tror att det kan bli en kul sommar. :)

Träffen slutade runt 20:30 för oss ledare och då gick jag iväg till Konsum och köpte pizza och glass. Med händerna fulla av godsaker satte sig pappa och jag framför TVn och såg Antikrundan och Desperate Housewives. Ringde Simon. Han är underbar. :) Och nu sitter jag här, ska snart gå och lägga mig. Är extremt trött + har träningsvärk(dumma Arne!).

Här kommer iallafall bilderna från idag! Enjöööööy!

OBS! Alla bilder är Ottilias, eftersom jag var för lat för att ta några idag. Så all credit till henne!



JAG & OTTILIA UNDER SMINKNINGEN



JAG & OTTILIA :)



SEBBE VAR ALLA BARNENS HJÄLTE ;)



CHRILLE



KLASSENS COOLINGAR :)



I WILL NEVER FORGET YOU



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0