Spirit Week; dag 1 - Pyjamas tema!

Helloooooo people.
Idag var det första dagen på Spirit Week, eller Spirit Days, eftersom det bara är 3 dagar. Idag var det pyjamas tema. :) Måste dock säga att man blev besviken. Tror att det var 20-30 stycken sammanlagt som var utklädda. Jag vet inte om jag klär ut mig imorgon, då det är könsbytardag, my spirit got kinda low. x)

50% credit till mig för bilderna & 50% credit till Dennis för att han tog mig kamera och lekte paparazzi. :)

ENJOY!



SÅ HÄR SÅG JAG UT IDAG :) LINNE, PYJAMASBYXOR, TOFFLOR & NALLE.



SEBBE & OTTILIA



JAG VAR GLAD :)



CHRILLE VILLE LEKA MODELL I ANN-MARIES KLASSRUM, HAHA!



JAG & DENNIS :)



SIMON




SMYGBILD ;)



I'M GONNA MISS THIS



JIM :)



KING



SUPERFIN BILD AV LOTTIE, TAGEN AV DENNIS



BEST FRIENDS FOREVER, HAHA!



UM, DENNIS TOG DEN HÄR BILDEN. OCH JAG HAR INGEN ANING HUR HAN LYCKADES.
OBS! DEN ÄR INTE REDIGERAD



STARK KANDIDAT I VALET TILL DENNIS NYA PROFILBILD PÅ FACEBOOK :)



KEVIN TYCKTE ATT JAG KUNDE LÄGGA UPP DEN HÄR BILDEN, FÖR HAN SÅG
JU "BARA FÖR UNDERBAR UT" :D

Vi hörs senare,
kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0