Torssssdaaaaagggggggg.

Hey everyone.
Var i skolan idag, som vanligt. Big suprise. x) Började dagen med en slapp bildlektion och det följdes av en SO-lektion. Det var förhör på alla länder i Asien & jag tror det gick ganska bra. Efter det var det egentligen SET, men jag, Lottie, Dennis & Simon gick iväg för att träna på låtar till 50-tals talangjakten imorgon. :) Hahaaa, rektorns sekreterare har blivit så van att vi kommer dit och frågar om kan låsa upp, att hon gör det utan några problem nu. :) Och med ett leende. Låtarna vi ska framföra är Elvis Presleys, "Jailhouse Rock" & The Peinguins, "Earth Angel". I'm excited! Det kommer bli väldigt lyckat.
Vi stannade i musiksalen för att vi hade musik lektion efter, så det fanns ingen poäng med att gå tillbaka. Vi hade en lektion i hur man skriver låtar och det var så kul. Jag har skrivit riktiga låtar i drygt två år nu och jag är till 99% självlärd. Jag vet inte riktigt hur jag vet hur jag ska göra, jag vet det bara. Så det är intressant att höra Moa förklara och berätta om hur man gör, det är som att höra någon berätta om vad man gör fast i metaforer och korrekta musik uttryck. :) Jag skriver en låt med Lottie, Vendela & Ottilia och just nu ser det väldigt ljust ut. Tummen upp, tjejer! Det här fixar vi. :)
Lunch. Korv med potatismos. Äntligen mat som är god! Det är allt vi vill. Enkel mat som är god. Inte pizza-fisk.
Efter lunchen hade vi KS, men vi kom inte fram till något vettigt. Blah.
Jag gick till musiken en gång till för att träna med Lottie, Dennis & Simon. Ladda en sista gång, liksom. :) När vi var klara så gick vi bort till sporthallen, men apperently så var vår idrott inställd. SCORE! Vi kom hem 10 minuter tidigare med halv tre bussen & jag slapp plågas genom ännu ett konditions-pass.

Imorgon har vi vår rollspels-dag med 50-tals tema. Tjejerna ska ha klänning eller kjol & killarna ska köra på nerstoppade jeans och skjorta. Ska bli så kul!




GAMMAL PHOTOBOOTH BILD PÅ MIG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0