Tuesday

Hey everybody.
Kom hem från Ottilia för någon timme sedan, vi har fixat & trixat med klassvideon som förhoppningsvis blir klar innan vi slutar. x) Nu väntar jag på att maten ska bli klar, köttbullar och potatismos. Lyxmat.
Min dag började hemskt. Jag förvsov mig och missade den vanliga bussen. "Lugnt", tänkte jag. "Jag tar nästa." Enda problemet - nästa buss körde ifrån mig! Jag var 10 minuter tidig och den körde ifrån mig. KLT får passa sig, annars kommer jag bli irriterad istället för förlåtande över deras brister. När jag till slut kom fram till skolan var klockan 12:30. Nu tror ni att jag kommer skriva massor om hur skönt det bara var att ha två lektioner och att det var värsta slappdagen idag. Det tänker jag inte göra. För det var hemskt & jag ville bara komma fram till skolan för att få så mycket gjort som möjligt. We're running out of time, avslutningen är runt hörnet & jag har tusen grejer att göra. Därför tar jag all tid jag kan få.
Jag följde som sagt hem till Ottilia efter skolan och jag tog en buss hem runt 6. Ska plugga lite, ringa Simon och Lottie och sedan slappa. I like my life right now.



GAMMAL BILD PÅ MIG & OTTILIA SOM JAG FICK IDAG :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0