Typiskt Madde.

Här är något som är typiskt mig. När det gäller att packa och förbereda gillar jag oftast att ha saker under kontroll och mitt motto är för det mesta: "Det är bättre att ha för lite med sig, än för lite." Det funkar inte alltid, speciellt när det gäller den galna reglen att man endast får ha 20 kg med sig när man flyger...

Anyways. Så min favoritperfym just nu heter "Sweet Rose" och är från H&M. I know. Classy. Det finns andra märkesperfymer som jag också gillar, men på grund av att jag inte känner för att lägga ut 300-400 kronor på en flaska med smaksatt(???? kanske fel ord...) vatten så kör jag på en billigare variant.

För att komma till poängen; jag har lite kvar i min nuvarande perfymflaska, men jag kände ändå pressen att köpa en till. Tänk om den tar slut på ett superviktigt tillfälle? Då är det väl bättre att ha en extra än att gå runt att stinka? För...you know...that stinks. HAHA! :D

För er som undrar; allt babblande är också ett exempel på att det är Madde som skriver. Peace!

Kommentarer
Postat av: Syrran

tihi det ater som dig gumman ;) men haller med dig att det alltid ar battre att ha for mycket an for lite! ;D saknar dig sa valdigt mycket gumman!! kramar!!

2010-05-23 @ 13:35:34
URL: http://theswedeturnedparsnip.blogg.se/
Postat av: Madde

Hahaaa, man borde ju alltid vara på den säkra sidan. ;)

Saknar dig också väldigt mycket! Kramar!

2010-05-23 @ 14:31:52
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0