Workshop på Köpstaden

Hello my darlings.
Kom för en stund hem från workshopen på Köpstaden. Tyckte alla tjejer och killar gjorde ett jättebra jobb, det är inte alltid lätt att gå upp på scenen, speciellt om man inte är så gammal. :)
Dom körde bl.a; Hold The Line, Tusen & En Natt, I Was Made For Loving You, Take A Bow, Kom, Alla Flickor, m.f. Det var en sådan flashback när jag såg alla söta tjejer i matchande kläder som sjöng låtar och hade kommit på egna små danser. Adorable. Det var så jag och mina kompisar brukade göra när vi var 6-10 år gamla. Jag saknar det lite, faktiskt. Den naiva synen på världen.
Dom dansade även till "Beat It" & "Fame(I'm Gonna Live Forever". Mycket bra.

Jag tog en del kort, men jag lägger inte upp alla för jag vill inte att foton på tjejerna och killarna ska vara runt på internet. Så här kommer ett par bilder:



LOVISA(OTTILIAS LILLASYSTER) SJÖNG "I WAS MADE FOR LOVING YOU"



IDA, EN JÄTTEDUKTIG TJEJ SOM GÅR PÅ STAGE4YOU, SJÖNG "PROUD MARY"



MIN KÄRA POJKVÄN SOM JAG VAR DÄR FÖR ATT HEJA PÅ :)



FAME! I'M GONNA LIVE FOREVER...


Nu ska jag gå & hyra film och sedan möta upp Lottie. :)

Kommentarer
Postat av: Syrran

ar det Ida som i Asas Ida? Latr som en rolig dag :) hur gick det for Simon? alskar dig!

2010-05-23 @ 13:34:21
Postat av: Madde

Japp, det är Ida som i Åsas Ida :) Hon var riktigt duktig. ;)

Det gick jättebra för Simon, han hade många i publiken som var fans inklusive några små tjejer! ;)

Älskar dig också!

2010-05-23 @ 20:29:11
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0