Fredag och sportlov.

Heeeeeeeeeeej.
Oh, man! NU ÄR DET SPORTLOV. Äntligen. :) Sitter framför datorn och ska börja välja ut foton som ska framkallas från Fujis hemsida(har värdecheck, yay!) och lyssnar på mysspellistan jag gjorde till Malin. :) Hjälp, vad jag saknar henne! Tur att vi har Skype så vi kan flumma och prata om kanelbullar, Gud & lyktstolpar. :D

Ska nog inte göra något i helgen, för jag har hela nästa vecka uppbokat, så det kan ju vara bra att faktiskt ta nytta av att det faktiskt är lov. ;) Hm. Känner att jag borde ha nåt mål för sportlovet. Typ, "innan sportlovet är slut ska jag...". Hm. I wanna do that! Fast då måste jag ju komma på något att göra. :/

Haha, we'll see! Ha en bra kvääääääääääll.

Massor med kramar,
Madde.



Malin & Madde.


Kommentarer
Postat av: Malin

tihi! fummigt vad ordet! :D lol!

2011-02-19 @ 17:59:32
URL: http://theswedeturnedparsnip
Postat av: Madde

Haha, spot on sista! :D

2011-02-20 @ 00:16:27
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0