FRIDAY.

Well, hello beautifuls!
Sitter och njuter av helgen(FREEEEEEEEEDOOOOOOOOOOM!) framför datorn och tänkte att jag skulle tell you about my day. Sounds good? Awesome.
Så jag vaknade runt tio över sju, min buss går halv åtta - detta resulterade i att jag fick skjus. :) No complains. Hade engelska - såg klart American History X, sorglig och hemsk film. Efter det hade jag håltimma och satt och pluggade franska. Hade franska och läxförhör - som faktiskt gick bra(trots inlägget jag la upp runt tolv, haha!). Lunch. Åt en körtfärslimpa som kökspersonalen beskrev som kött tårta(?!) med nån chilikrydda på toppen. Smakade...intressant. Sen var det SO från ett till fyra. OMG. Jag hade SO i tre timmar. Insåg precis hur långt det är egentligen. OMG. Aja, jag överlevde. :D Efter skolan köpte jag en ny capo och plektrum, hyrde en film och åkte hem. Såg filmen(Wall Street 2: Money Never Sleeps, helt ok), spelade gitarr och nu sitter jag hääääääääääär.

Bjuder på ett par random bilder från dagen - I hope you enjoy, oh so much. :)




VAD VI GÖR JUST NU PÅ SO:N. MASSA GENOMGÅNGAR. OCH MASSA POWERPOINTS,
SOM LOTTIE TYCKER ÄR JÄTTEKUL!



SABINAS BILD AV MIG OCH LOTTIE, HAHA!



REBEKKAS CONVERSE & MINA CONVERSE
- VILKA ÄR RENAST? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0