Gilmore Girls & Köpstaden

Hiiiiii. Så även om jag skulle stanna inne resten av helgen och inte göra ett enda dugg - så känner jag mig ändå fulländad. Varför? FÖR ATT JAG SOV TILL TOLV! :D Ahhh. Det behövdes. Läste dock på en viss blogg imorse att någon förmodligen inte fick så mycket sömn eftersom hon fick gå upp vid 7 idag för ett filminspelning. x) Worth it, Ottilia? :) Förmodligen. Hon blir ju värsta Angelina Jolie snart. Och det måste väl att vakna när det fortfarande är mörkt värt! Oh well, changing subject. Ska snart ner till Köpstaden och köpa strumpbyxor och andra roligheter inför en viss måndag nästa vecka...;) Men först: GILMORE GIRLS POWER!

Massor med kramar,
Madde.


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Haha ja det var helt klart värt det! ;) Vädret var ju superhärligt! :D

2011-02-12 @ 23:02:07
URL: http://www.ottawia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0