God morg...eftermiddag? :)

Why, hello to you. :)
Så jag tog det här med sovmorgon ett steg längre. Vaknade faktiskt precis. Feels awesome. :) Det här är den bästa delen av ett lov. Inte själva lovet, utan helgen innan lovet. Man känner att man har all tid i världen...*ler*

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Det där var jag som blev excited. Om någon undrade.

Så vaaaaad är planerna för idag? Well, since you asked ;), ska prata lite med Malin, slappa och sen ska jag göra lasagne. :D Eftersom ingen annan i huset älskar det lika mycket som jag eller orkar göra det, får jag ta saken i egna händer och invadera köket beväpnad med min gamla hemkunskapsbok och matmusik. It's gonna be great. ;)

Hoppas alla har en braaaaaaa dag. Tänker jag ha iallafall. :)

Massor med kramar,
Madde.



MIN FRUKOST/LUNCH/FIKA?


Lyssnar just nu på;
Iris - The Goo Goo Dolls

All I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
Sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am



Kommentarer
Postat av: Malin

gumman!! jag vaknade ocksa precis! :D sitter har med mitt frukostte och laser din blogg :D ar online om du vill prata medan du gor lasange ;) love u!!

2011-02-19 @ 14:41:39
URL: http://theswedeturnedparsnip
Postat av: Madde

Haha, ofta att vi vaknade samtidigt! :D OCH dricker frukostte! Älskar dig!

2011-02-19 @ 15:56:45
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: Malin

tihi! :D alskar dig ocksa! :)

2011-02-19 @ 17:50:49
URL: http://theswedeturnedparsnip

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0