Gosh, vad jag älskar er!

Hellooooooooooo!
Ottilia & Lottie åkte för en halvtimma sen ungefär. Vi hade riktigt kul! :) Vi flummade, drack te, pratade minnen, gjorde Enchiladas(som blev awesome!) och försökte komma på vad vi skulle göra åt Ottilias finne på tungan. HAHA! Har verkligen saknat våra tjejkvällar, det är helt enkelt bäst. Yup. Bäst. :)

Sen åkte dom och jag gick ut för att kolla posten och jag hade fått mina bilder från Fuji Direkt! Lycka! :D Jag framkallade alla bilder från min avslutning och massor från filmkvällar och tjejkvällar och bara random bilder. Ska in till stan senare, så ska köpa lite album då och sätta in alla bilder. :)

Hörs senareeeeeeee!

Massor med kramar,
Madde.




LOTTIE, JAG & OTTILIA I SJUAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0