Jobbig morgon.

Okeej, så idag vaknade jag lite sent, som vanligt. Jag gick upp, tog en dusch, klädde på mig, gick till bussen och kom till slut fram till klassrummet. Och där inser jag; jag kunde tagit sovmorgon.

JAG KUNDE TAGIT SOVMORGON. OCH JAG ÅT INGEN FRUKOST IDAG FÖR ATT JAG VAKNADE SENT.

Så just nu går jag runt utan te i magen. I know. Madde på morgonen utan te - borde vara olagligt. Risk för servere danger, typ. Så nu måste jag vänta tills nio också för att cafeterian ska öppna.

Jag har aldrig mått bättre.

Anyways...kände bara att jag ville dela det här med er för att jag visste att jag skulle få lite empati och en kram. No, I'm just kidding. Jag vet att ni skrattar åt mig, hoppar upp och ner och pekar mot skärmen, mycket likt hyenorna i Lejonkungen. Men det är lugnt.

NÄSTA GÅNG ÄR DET ER TUR...OCH DÅ KOMMER JAG ATT SKRATTA. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0