Nya Converse! :)

Hello darlings.
I know. Lite lame av mig att avslöja allt i rubriken, men är lite excited, okej? Nya Converse, liksom. :) Just nu har jag mina gamla, svarta, trasiga Converse från sjuan. Jag har haft andra i mellan...men jag vet inte riktigt vad som har hänt med dom. Några gick sönder, ett par är för små(?) och ett par är nog hos Malin, om dom inte har krashat ihop också. x) Så, jag var alltså i desperat behov av nya. :) Är dock lite besviken. Jag fick gå runt till tre olika affärer innan jag hittade ett par och dessutom blev det ännu ett par svarta och jag ville verkligen ha en annan färg, börjar bli dags nu. Men ingen affär i Kalmar har några andra färger än svart, vitt, blått och rött. Svart har jag alltid haft, så jag ville inte ha det. Vitt blir smutsigt direkt, ingen idé. Blått är svårt att matcha till jeans. Och alla har röda nu för tiden. Så jag ville ha mörklila, gräsgröna eller bruna, men dom färgerna fanns inte. :( Makes me sad...nästa gång beställer jag från Converses hemsida!

Bortsett från min knasiga, och smått komiska, morgon så hade jag en rätt bra dag. :) Engelska, lunch, svenska helklass och svenska halvklass. Har typ inga läxor, så jag sätter mig nog och kollar på nån mysig tjejfilm. :)

Massor med kramar,
Madde.





Kommentarer
Postat av: Starchild

Borde köpt rosa ;)

2011-02-08 @ 19:33:58
Postat av: Ottilia

Nya converse! :D Snygga, eller det kanske var en dum kommentar. Converse är ju alltid snygga. ;)

Jag har dragit fram alla mina par converse idag, jag har filminspelning imorgon och min karaktär är converse-tjej. :D

2011-02-08 @ 20:40:51
URL: http://www.ottawia.blogspot.com
Postat av: Madde

Simon - Neveeeeeeeeeeeeer!

Ottilia - Tack! :D So true, Converse är alltid snygga. Haha, låter som hon är ganska lik dig. ;) Can't wait to see it! :D

2011-02-08 @ 22:20:57
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/
Postat av: Malin

lol! paret du gav mig lever och har halsan :) dock anvands dem inte langre. ;( men dem star i hallen och halsar pa mig lite nu och da :D

2011-02-15 @ 23:14:15
URL: http://theswedeturnedparsnip

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0