Stan med Bekka

Hello. :)
Jag åkte in till stan idag igen runt två och fikade och shoppade med Bekka. :) Köpte en stor handväska, har velat ha en jättelänge nu, en gullig t-shirt från H&M och faktiskt...en tröja från Gina Tricot. x) Köpte inte så mycket, men väskan kostade rätt så mycket så det jämnade väl ut sig.

Är supertrött, så jag ska nog försöka lägga mig tidigt. Har Skype-dejt med Malin vid tio men efter det ska jag verkligen försöka sova. x) Det är filmkväll på Tonår imorgon + att jag ska sova över med Sara efter, så jag behöver nog lite sömn idag - kommer nog inte få mycket imorgon! x)

Hoppas ni har en bra kväll!

Massor med kramar,
Madde.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0