STUD. :)

Hellooooooooo.
Okej, så igår från 09:00 till 19:00 var vi iväg på Stud!(Stiftsungdomsdag). :D Blev massa flumm, pyssel, Disney låtar, lekar, lovsånger och skratt. :) Btw, hade inte kameran med mig(hittar inte laddaren =( ), så jag fotade bara med mobilen och eftersom jag inte riiiiiktigt har lärt mig den än(lärde mig att sätta på Bluetooth igår!), så är bildkvalitén...lite olika. x) Anyways, enjoy!




SARAAAAAA :)



MILLAN & MANDA



MANDA & HANNA



HAHA, PER



JAG OCH MIN FINA MANDIS



<3



MILLAN! :)



SARA



MANDA



PYSSEL HÖRNAN



JAG & SARA :)



JAKOB



MIN EXTREMT PROFFSIGA FLÄTA



DEN VATTNIGA CHOKLADEN SOM VAR SMÅTT ÄCKLIG



PYSSEL



FRÅGA BISKOPEN



MANDA



RÄTT BRA SAKER



NYA TRÖJOR



Kommentarer
Postat av: Sjöko

Yaay, i kinda love u <33

2011-02-06 @ 16:52:45
URL: http://lonneborg.blogg.se/
Postat av: Madde

Well, I kinda love u :) <3

2011-02-06 @ 19:32:19
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0