We chuck our love into the wind, just send it off and watch it spin

Heej.
Är hemma från Sara nu, sov där inatt. Hahaa...drack massor te och flummande och pratade. :) Igår var det Tonår, bästa på länge. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra...vid fem är det filmkväll hemma hos Lottie med gamla gänget. <3

Haha, känner att jag är lite för tankspridd för att blogga just nu. Ville bara säga hej. Och skicka en kram genom alla era datorer. Ni är alla så fina. Ni står ut med min randomness och småknäppa inlägg. I thank you.

Massor med kramar,
Madde.



Lyssnar just nu på;
Boomerang - Jordyn Shellhart

We chuck our love into the wind
Just send it off and watch it spin
We aim way past the edge of town
But our hearts won’t let it hit the ground
We both know it’s out of our hands
We toss it time and time again
But our love comes right back anyway
Like a boomerang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0