FREDAG.

Hello beautifuls. :)

Oh, gosh. Jag tror inte det finns någon som är mer lättad över att det är helg än jag. Usch. Konstig vecka. Konstig dag, fylld av nazister, droger & alkohol. Sounds lovely? Alltid. :)

Stannade kvar och träffade fina Sara. :) Vi fikade, drack te och pratade, pratade & pratade. Önskar jag kunde träffa henne oftare. <3 När vi hade fikat klart, tog jag en buss hem och begravde mig i sängen med mysig musik. Finns inget bättre sätt att fira helgen på. :)

Ska försöka vara duktig och blogga i helgen för alla mina tusentals läsare. HA!

Massor med kramar!
Madde.




JAG & SARA :)


Lyssnar just nu på;
Dum av Dig - Daniel Adams-Ray
- Kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0