Kyrkan (nästan) hela dagen. :)

Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
What is up? :) Tänkte att jag skulle share my day.

Åkte till kyrkan runt halv tio för att hjälpa till med konfirmanderna och sen stannade jag kvar efter för att ha möte med bandet inför MTM. :) Så jag kom hem runt...tre? Halv fyra. Something like that. :) Åt thai mat från det konstiga stället i Färjestaden istället för thai vagnen, som nu är borta. :( Usch, vad deprimerande. Thai vagnen var helt klart bäst! *snyft*

Anyways, nu sitter jag framför datorn när jag egentligen borde göra läxor(suprise, suprise!), men har verkligen ingen ork eller lust alls. Får förmodligen sätta igång ändå. Inte okej!

Massor med kramar,
Madde.


KOLLADE IGEN MASSOR AV LOVSÅNGER IDAG :)


Lyssnar just nu på;
Waking Up In Vegas - Katy Perry
- Awesome! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0