Roadtrip

Hello!
Jag & pappa tog en liten roadtrip ut till Kosta idag. Eller Kosta Boda. Eller Boda. Vi körde fel ett antal gånger. x) Anyways, vi kom fram, åt köttbullar, letade efter nya Converse, köpte en tröja och jag har nu en åsikt om Kosta Outlet.
It ain't no Ullared! ;)

Men jag hittade en myströja som är en Kentucky College Football hoodie. Jag ville vara lojal mot Södern och köpte Tennessees tröja, men deras färg är typ skrikig orange...not so cute. Och Texas var i nån beige/brun/ler färg som inte heller såg särskilt bra ut. Så jag fuskade och köpte Kentuckys hoodie. Sorry, Nashville! Det fanns inga Converse där heller...så jag får väl leta inne i stan. Vill ha ett par bruna nu, tror jag. :) Eller gröna. Gosh, that'd be awesome. Riktigt gräsgröna!
Vi kom hem igen runt fyra och jag gick och hyrde Rent, en av dom bästa musikalerna någonsin. Älskar verkligen den filmen. Se den NU! Annars kittlar jag dig till du gråter. Oh yes, det är tortyr. Eller hur, Lottie? ;) Satte mig ner och skrev efter filmen. Det var länge sen nu...antar att jag har mycket att säga just nu.
Ska till kyrkan imorgon för gudstjänsten och konfirmanderna. Får träffa min manda. :) Efter det är det möte med bandet inför MTM. Busy, busy, busy. Dessutom måste jag fixa Psykologi-arbetet och SO-arbetet.
Massor med kramar!
Madde.



Kommentarer
Postat av: Manda

du är awesome my friend <3

2011-01-30 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0