Manda, detta inlägg är just till dig ♥

Du är så fin och vacker, Manda. Du fulländar oss alla, utan att ens inse det själv. Vad skulle vi göra om vi inte hade dig? Vi skulle inte ha någon liten Manda som springer runt, dricker ur sin rosa bebismugg, äter stjärnor som en sjöko, får alla att skratta och rapar utan att skämmas. Du fullkomligt strålar och skiner och du får mig att le bara genom att se på dig.

Det gör så ont i mitt hjärta att se när du mår dåligt, du som förtjänar att vara utom dig av lycka! Du är så stark som klamrar dig fast, trots att det är svårt.  <3 Du är MIN hjälte.

Och varenda gång jag faller så fångar du mig. Du räddar mig gång på gång på gång och jag fattar inte hur du lyckas. <3 Du lyssnar, du förstår, du dömer inte, du håller om mig, du torkar mina tårar. Jag älskar dig SÅ mycket och tackar Gud för att han har placerat dig i mitt liv.

Så mycket kärlek till dig, systrami. Du är bäst.




Kommentarer
Postat av: Manda

Jag älskar dej systra mi <3

2011-03-03 @ 23:36:17
URL: http://lonneborg.blogg.se/
Postat av: nettan

Alltså du madde o du manda

ni är så underbara

o nu sitter jag här med brännande ögon

för tårarna är där men vill inte trilla...

för jag är rörd o glad

för att ni hittat varann

två underbara människor

på denna jord

det är ingen slump <3 :)

2011-03-04 @ 00:20:50
Postat av: Madde

Manda - Jag älskar dig, systrami! <3

Nettan - Åh...Nettan. <3 Du är så gullig! Tror inte heller att det är en slump. <3

2011-03-06 @ 16:24:33
URL: http://imaddesbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0