Min fina mamma. <3

Heej.
Jobbigaste dagen på länge. Idag, för sju år sedan, förlorade jag min mamma. Satt uppe till tre igår natt och bara tittade på bilder och grät. Jag lyckades ta mig ur sängen och åka till skolan. När jag går in på min första lektion, körsång, får jag reda på att vi ska sjunga "Himlen Är Oskyldigt Blå", vilket är låten som spelades på hennes begravning. Resten av dagen var en mix av olika känslor. Ska man vara ledsen? Ska man vara glad? Hur mycket kan man visa? Allt suger just nu. På något sätt klarade jag mig igenom dagen, kom hem, satte på radion och "You're The Inspiration" spelades - den andra låten som spelades på mammas begravning.

Jag känner mig bara tom just nu...




Kommentarer
Postat av: Manda

Madde, finaste Madde.

du är så stark och har så mycket glädje och liv i dej trots allt du gått/går igenom.

du är min idol. bara så du vet det.

jag älskar dej systra mi.

för alltid och evigt!

kommer alltid finnas för dej, igenom allting!

du får vara hur ledsen du vill, jag kramas och torkar dina tårar och försöker göra dej lite gladare igenom att rapa lite.

Madde min madde.

du och jag, du och jag <3

2011-03-01 @ 19:27:29
URL: http://lonneborg.blogg.se/
Postat av: Ottilia

♥♥♥♥

2011-03-01 @ 19:28:04
URL: http://www.ottawia.blogspot.com
Postat av: Malin

jag alskar dig sa mycket gumman! du betyder sa oroligt mycket for mig och jag finns har for dig. Alltid! saknar dig sa mcket gumman! onskar sa att jag kunde vara hos dig nu. kramar i miljontals! jag ber och grater med och for dig. alskar dig av hela mitt hjarta! <3

2011-03-01 @ 22:11:34
URL: http://theswedeturnedparsnip

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0