När jag blir stor ska vi bo bland molnen.

Good mooooooooorrrrrrrrrnnnnnniiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnggggggggggg.

Hur är det med alla? Trötta? Arga? Ledsna? Sounds beautiful, you guys. :)

Hur jag mår? Hihi, well, since you asked... ;) Maddes hälsostatus: ÄR SJUK. Huvudvärk - not so much. Snor i halsen - oh so much. Ont i magen  - oh yeeeeees. Det känns så extremt bra att bli sjuk just nu...innan vecka 11 också! :O För mycket prov, så jag kan inte stanna hemma heller. Har två matteprov på måndag och tisdag som jag mååååååste plugga till. Uschuschusch. Det suger. Det är dessutom bandträning idag med MTM bandet som jag måste gå på. Oh well. Dom får väl njuta av min falska stämma och hostningar mitt uppe i en refräng.

Oj. Nu blev det här visst ett "Usch, vad mitt liv är hemskt" inlägg istället för ett "Kolla på mig, jag är sjuk men kan ändå blogga och vara sarakastisk och kul".

.......

Jag tycker att vi säger att det blev den andra! :D

Funderar förresten på att skriva en av mina playlists här nån dag. Fast min musikstil är så virrig nu för tiden, jag är all over the place och lyssnar på allt. :) Men jag tror jag har blivit lite så i allmänhet...det är så skönt när man släpper alla fördomar och slutar sätta labels on allt och alla. Kan man inte bara få vara, liksom? Leva livet. Typ. :)

Massor med kramar!
Madde.


JAG VÅREN 2009. VILL HA VÄRME, SOLNEDGÅNGAR & VÅRJACKOR NU!

Lyssnar just nu på;
Vitt - Daniel Adams Ray

Kommentarer
Postat av: adam

hej

du är jätte söttttt

pusssss

gbg

[email protected]

2011-03-23 @ 15:40:24
URL: http://zeytinada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0