...plötsligt händer det.

Hello guys!
Jag vet. Jag suger. Jag har inte uppdaterat. Dumt, Madde. Mycket dumt. Jag ska självmant bestraffa mig själv genom att skippa godis på en vecka.

HA!

Not gonna happen. ;)

Anyways...har blivit sjuk, förresten. Feber och förkylning på väg känner jag. Och den här gången tror jag inte att Kan-Jang är stark nog att stå emot motståndet av snor och huvudvärk. Makes me sad. Jag hade mycket förtroende för Mr KJ. :(

Fikade iallafall med Bekka efter skolan idag och för första gången någonsin; INGET TE för mig. :O Haha, hon tyckte det var ett mycket värre symton än huvudvärken! x) Vi var båda lite virriga idag och förvirrade varandra...jaa, mesta delen av tiden faktiskt! :D Men det är okej. Bekka, we can be confusing together!

Hoppas ni har det bra. :)

Massor med kramar,
Madde.



Jag & Bekka


Ahh. Min knäppa klass som innehåller människor som obsess over små fötter och är villiga att sjunga falskt med mig i korridorerna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0